Monday, July 29, 2013

Interneedus



Peale internetiputkade, kus oma arvutit enamasti kasutada ei saa ning kus ühendus pole alati kõige parem, olin eelnevatelt vabatahtlikelt kuulnud, et hotellides saab fuajees istuda ja tasuta wifit nautida. Otsisin üles hotelli „Intercontinental“, kuna olin kuulnud, et seda hotelli on varasemalt netis olemiseks kasutatud. Välisustel oli turvameeskond ning oma kott tuli nagu lennujaamas läbi lindi lasta. Minu ees avanes teine maailm. Särav puhas fuajee koos kõrgklassi turistidega, istusin punasest sametist toolidele, tellisin endale kohvi ning avasin arvuti. Paraku pidi internetiks sisestama toa numbri ja koodi. Minule, kes ma tuba siin uhkes hotellis ei omanud, maksis internet tunnis 80 birri, mis on ala 3 euri (muidu on tunnihind ca 10 birri). Ma otsustasin lihtsalt kohvi juua ja fuajee plasma telerist uudiseid vaadata. Midagi väga toredat teada ei saanud, kõik uudised olid terroriaktidest. Lõpetasin oma kohvi, maksin selle eest vähemalt kolm korda rohkem kui igas kohalikus kohvikus, kasutasin võimalust külastada üliilusat tualettruumi (ilmselt peatselt säärsesse ei satu) ja astusin tagasi tolmusele tänavale. Ainuke hea asi selle hotelli juures oli see, et seal on pangautomaadid, ma arvan, et kui tulevikus on vaja raha välja võtta siis lähen sinna. Turvalisem kui tänaval.

Kontrastid on siin meelutud. Nagu ka antud hotell kui maailm maailmas näitas. Väikeste uberike taustal terendavad klaasmajad. Kohati näib, et keskklassi ei eksisteeri, on kas väga vaesed või väga rikkad inimesed. Kas tõelised parsad või ülikallid autod. Kas uhked ülikonnad või lõhkised kaltsud.
Teisel pool teed märkasin veel ühte hotelli, mis polnud küll nii uhke kui Intercontinental, aga otsustasin proovida. Minu üllatuseks lasti mul seal istuda ja täitsa tasuta netis surfata. Paaril korral läks küll elekter ära, aga üldiselt oli ühendus hea ning täitsa tasuta.

Üldiselt leidub veel hotelle ja kohvikuid, kus on wireless, aga mitte alati ei pruugi see töötada ja kohati on väga aeglane (nt püüdsin videot üles laadida, aga mu kannatus katkes enne kui see õnnestus). Teisalt on siiski omajagu võimalusi ja ka kontoris on meil nüüd netipulk (mis on küll üpris aeglane). Ilmselt ei olegi vaja kogu aeg seda interneedust taluda.

Ishee (hästi, ok, ka vastus viisakus küsimusele how do you do)

No comments:

Post a Comment