Tuesday, July 23, 2013

Palju Õnne!



Täpselt nädal aega tagasi sain ma 7 aastat nooremaks. Seda ei juhtu mitte iga päev. Nii, et palju õnne mulle noorenemise puhul! Ma ei kasutanud selleks kortsuvastast kreemi ega ilulõikust. Ma lihtsalt tulin Etioopiasse, kus on kasutusel Ge'ez kalender, mille järgi on hetkel aasta 2005. Kümnetunnise lennuga kaotasin seitse aastat.

Ehk, et ma olen nüüd kõigest 21 aastane!! Õnneks piisavalt vana juba, et baaris käija, aga alles oma kahekümnendate alguses. Alles mõned aastad peale keskkooli. 

Paneb mõtlema … mis oli siis kui aasta oli kaks tuhat viis? Ma olin siis Erasmusega Itaalias. See oli mu esimene äraolek, üksiolek, esimene suur seiklus. Nüüd siis seitse aastat hiljem, taaskord tundmatuga kohtumas.

Aga ikkagi. 21! Tähistamiseks käisime ühes katuse restoranis. Siit mõned vaated linnale.






2 comments:

  1. Palju õnne sünnaks! Oma 30ndat sünnat tähistan Etioopias.

    ReplyDelete
  2. Kle ei olegi nii hull kui ma kartsin! Ja palju õnne!

    ReplyDelete