Tuesday, September 17, 2013

Patsid

Tegin siis seda, mida ilmselt kõik tüdrukud, kes sellele kontinendile satuvad teevad - käisin juuksuris ja lasin endale patsid teha. Patsi mood on siin suur, igasuguseid erinevaid disaine, aga noh enamus neist on teist tüüpi juustele.

Juuksur oli minu ja mu pehmete juustega päris hädas. Mulle lisati palju mängu juukseid et paksemiad patse saaks teha. Istusin salongis, kus kõik teised oma juukseid sirgendasid ja euroopallike lokke tegid, pea kolm tundi. Tulemus siis selline:

Juuksed on väga kummalised ja karvased, need mängu juuksed. Ja huvitav, kuidas ma  pead peaksin pesema või siis ei peagi ... ? Hoian shampooni kokku, see hakkabki otsa saama.

Juuksuris nad küll kõik ütlesid et gonjo (ilus) jne, aga ega see soeng mulle väga ei sobi. samas, it is not about beeing beautful but about experimenting :)



2 comments:

  1. Kurb asja juures on see, et esiteks ei õnnestu tõesti nende patsidega juukseid pesta, aga peanahk hakkab ju ikka sügelema :s ja teiseks kui ma patsid lahti tegin siis pärst tuli mul kuhjade kaupa juukseid peast ära ... seega pole vist kõige parem seda teha. vb kui ainult oma juustega, siis oleks etem. aga jah, pole minu stiil, kuigi täitsa põnev vaheldus!

    ReplyDelete